إزاي أنساك …

 إزاي أنساك …

 

 

مش قادرة …انسى 

ولا عارفة … اعيش

رغم اني ….. قولت

ما ………. يهمنيش

لكني …….. حاسة

جوايا …….. همسة 

بتقولي ……… لسة 

غيره ……… ماليش

يقولولي انسي … مايهمكيش

مادامه قاسي … وماحسكيش

بقول دا هوا … فــ القلب جوا

لو وسط نوة … وياه هاأعيش

وتعبني …… جداااا

شوقي …… لعينيك

ويوماتي …… ادندن

م اللهفة ……… ليك

طيفك ……… يحوم 

ألقاني ………. أقوم

وبعتلك ..ويا النجوم

جواب يطمني عليك

يقولولي انسي … مايهمكيش

مادامه قاسي … وماحسكيش

بقول دا هوا …. فــ القلب جوا

لو وسط نوة … وياه هاأعيش

ياقلب ….. يحضن

وروح …….. تضم

ياحلم …….. غالي 

ودعوة ……… أم

إزاي … انساك .؟؟

واناقلبي ….. معاك

حسيته ……. ملاك

وماشالشي … الهم 

يقولولي انسي …. مايهمكيش

مادامه قاسي … وماحسكيش

بقول دا هوا … ف القلب جوا

لو وسط نوة … وياه هاأعيش

 

كلمات الشاعرة 

زينب سليم

 

 Zainab Selim