نوفمبر 2, 2024الخاطرةبعد غياب … الرئيسية رواد الأدب الخاطرة بعد غياب … كلمات الشاعرة شيرين عبد السلام بعد غياب … وبترجعلي بعد غياب فاكر قلبي دا لسه شباب لا واللهي أنا قلبي ف بعدك مبقاش ليه أبدا أحباب ليه طولت الغيبه يا غالي ليه زودت ف سهري ليالي مش قولتلي أنا عمري ما اسيبك مش قولتلي هنعيش أحباب كنت معايا وتبعد عني كدا على طول من غير أسباب طب كنت تعالى وعاتب قلبي واحكي وقول أحسن ما تخبي مش تبعد وتقول عدولي و تعيشني ليالي بطولي وإن سألوني أرد بكسرة مالي عيوني دموع الحسرة واقول من حزني قمري أنا غاب شوفت ياسيدي انا حالي ف بعدك كرب عذاب حتى الفرح كمان اهو غاب أوعاك تبعد يوم وتعاند خليت قلبي يعيش ف عذاب وصعب حالي على الأغراب ولو مرة ف يوم راح تزعل طيب خاطري وأطيب خاطرك ونعيش كدا على طول أحباب ونعيش كدا على طول أحباب كلمات الشاعرة شيرين عبد السلام المقالة السابقة مــــراوغ ... المقالة التالية تتخذني متكأ ...