يا مساء الخير

عاملين ازاى ؟

ولحد ما هتلاقوا اجابه

“هنجيب الشاى ”

سكركوا زياده وكالعادة

مليان اوجاع !!

ولاتعرفوا مين كان الشارى

ولامين بياع

أحلامكم :

من الايام ؛

” شابت ”

اعصابكم تعبت واتسابت

عايشين على( موقفكم ثابت )

ايام بتجر معاها سنين !!

يامساء الخير

ع البنى ادمين

ع الناس السالكه اللى” بوشين ”

اتنين ماشيين فى طريق واهم ؛

والخزن اللى فـ عينكم فاهم ؛

والطفل الراسم فى قلوبكم ؛

عدى البلاتين

ها …فكرتوا خلاص

 

عاملين ازاى ؟

 

كلمات الشاعر

عبدالرحيم فارس