الوسم فامتصدقنيش لو قلت ان الفراق سهل وان انت معلمتيش فيه

منة الله النوتي تكتب : قديس أنا في حبك

منة الله النوتي تكتب : قديس أنا في حبك قديس أنا في حبك رفعت ايدي لرب الكون بطلب منه قربك، تنهيد متتالي في السجود بتمناكي اومنيه من رب الوجود ، بسلم علي اليمين فطلبت التمني بوجودك جمبي ي حته مني…